Little Girl

Vänner. Rätt trevlig dag faktiskt. Åkte till skolan vid kvart över elva, framme vid sleven tio i tolv kanske, mötte Johanna, gick till skolan, fixade matkort, gick till Indiskamatstället, åt, köpte cola och tuggummi, gick till skolan, degade i en halvtimme, psykologi, diskussion med en helvetes blyg klass (no offence dudes), skoladagen finito.

Därefter var planerna att åka till Bromma med Sara med så blev det inte förstår ni. Det blev city med Johanna istället, vi virrade runt ett tag och sedan bestämde sig Johanna för att vi skulle gå på bio och så blev det. Johanna åt sushi, jag kollade på pga bristen på pengar, sedan gick vi på bio och såg A Single Man som var bra. Snygga män med i filmen, till och med Collin Firth. Och nu? Hemma. Hoho. Sedan får vi inte glömma att jag varit smått handikappad pga träningsvärk och en vrickad fot. Stupid. Bjuder en bild på mig och min vovve George Cloney.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0